Hírnévkezelés: Nagy hírnév megszerzése és megtartása
Mennyibe kerül a vállalkozásod? Egy jó kapcsolatot kell kialakítanod az ügyfelekkel, hogy úgy érezzük, mintha éppen olyan fontos lenne számukra. Ezzel kezdődően a kulcsfontosságú közösségek körében jó üzleti hírnév jön létre. Olvassa el az olvasást néhány hasznos tippet, amelyek segítenek ezzel.
Ez valóban igaz, ha a vállalkozásod nagyobb. Az ügyfelek szeretnék úgy érezni, mintha fontosak lennének. Próbálkozzon az automatizált rendszerek követésével. Megkérheted őket, hogy észrevételeket tegyenek a vállalkozásával kapcsolatos legutóbbi interakciókról.
Győződjön meg arról, hogy új pozitív tartalmakat állít be, hogy friss állapotban maradjon, és a negatív visszajelzések el fognak esni a keresőmotor listáin.
Tegyen meg mindent, ami kielégíti a boldogtalan ügyfél boldogságát. A negatív tapasztalatok helyesvé tételéhez az ügyfelek érdeklődhetnek. Jó ez az online megjelenítés.
Legyen naprakész, hogy mi történik a termékében vagy szolgáltatásában. Ez segít biztosítani ügyfeleinek az élvonalbeli információkat. Vegyen fel öt percet a napból, hogy keressen, hogy megkapja a legfrissebb tényeket az iparágról.
Tartsd szemmel az online profilodat. Soha nem tudhatod meg, hogy mikor kaphat céget a cég, negatív eredményt érhet el a keresőmotorokból egy elégedetlen ügyféltől vagy egy olyan személytől, aki egyszerűen nem kedvel téged, vagy üzletét. A keresőmotorok eredményeinek nyomon követése segíteni fog abban, hogy a helyzet tetején maradjon, és így képes legyen kis tüzet felszállni, amikor felbukkan. Próbálja meg ezt havonta néhányszor.
Professzionálisan futtassa szociális média számláit. Nagyon sokat mondanak a márkáért, és óvatosan kell kezelni.
Az értékesítések vagy promóciók csendben tartása. Ez különösen akkor fontos, ha a panaszok rendezése során kedvezményes jogorvoslatot kínál. Nem szeretné pontosan megmutatni, hogy hogyan kezel egy panaszt, csak azért, mert több panaszt észlel azoktól, akiket szabadon próbálnak megkeresni, mert hamis panaszkodnak a termékével kapcsolatban.
Győződjön meg róla, hogy a közösségi hálózatok webhelyén folytatott beszélgetésen marad. Az emberek szeretnek beszélni a vállalatok ezen az oldalon. A negatív helyzeteket gyorsabban észlelheti, ha észreveszi, ahogy keletkeznek. Ez segít megvédeni a vállalat jó hírnevét abban, hogy rosszabbodjon.
Lehet, hogy dühös lesz, ha valami rosszat lát a te dolgodban online. A legjobb megoldás, ha ezt a helyzetet választanod, csak olyan tényekkel válaszolsz, amelyek megmutatják, hogy mit mondanak. Az olvasók ezután mindkét információ alapján meghozhatják az ítélő hívást.
Meg kell fejlesztened vevői elvárásait. Ez azt jelenti, hogy őszinte legyek az ügyfelekkel és hatékonyan foglalkozik a kérdésekkel. A vállalkozás átláthatósága hosszú utat tehet a siker felé.
Ha az Ön vállalkozása fontos számodra, akkor gondoskodnia kell arról, hogy az ügyfél gondolja azt is fontosnak. A hírneved meghatározó szerepet játszik ebben. Használja ezt a cikket a vállalkozás megépítéséhez.