Üzleti ösztönzés a mobilmarketing erejével
A mobilmarketing tökéletes arra, hogy megtartsa jelenlegi ügyfeleit, azonban spamnek tekinthető, ha újak felkeltésére használják. Természetesen tudja, hogy sokkal költséghatékonyabb az ügyfelek megtartása, mint újak megszerzése. Olvassa el a következő cikket, és további fontos tanácsokat talál.
A szöveges üzenetek nagyon gyorsan és könnyen továbbíthatók más embereknek. Időnként kérje meg előfizetőit, hogy hívják meg barátaikat, ha élvezik a szolgáltatást. Feltétlenül mellékelje a feliratkozási utasításokat. Lehet, hogy csodálkozni fog azon, hogy ez milyen gyorsan növelheti az adatbázis növekedését.
QR kódok használatával vonzza az ügyfeleket. A QR kódok olyan beolvasható kódok, amelyek az ügyfelet arra a webhelyre viszik, amelyre hivatkozik. Ezeknek nagynak és világosnak kell lenniük, hogy a mobiltelefonokkal ne legyenek nehezen elolvashatók. A vásárlók szeretik a könnyedséget és az egyszerűséget, így ha ezek egyikéhez kapcsolja a webhelyet, az megszokja.
Tudassa az emberekkel, hogy minden lehetséges módon kínál mobilmarketinget. Ha erről beszél a blogján, webhelyén és fórumain, tájékoztatja ügyfeleit a programról, és megadja nekik a részvételhez szükséges információkat. A közösségi hálózatok segítségével vonzza az ügyfeleket azáltal, hogy különleges ajánlatokat kínál csak a mobilprogramon keresztül.
Úgy bánjon ügyfeleivel, mint az emberekkel. Ahelyett, hogy folyamatosan bombázná őket értékesítési információkkal, fontolja meg, hogy időnként üzenetet küld nekik a mindennapi életükhöz szükséges információkkal. Ha például érdekes blogot talál a pénztakarékosságról, küldjön nekik egy linket. Ez tudatja velük, hogy nem csak bevételi forrásnak tartja őket.
Vásároljon különböző cégeknél. A mobil marketing cégek stílusukban és módszereikben különböznek egymástól. A vállalkozása és ügyfelei számára legmegfelelőbb megtalálása olyan egyszerű lehet, mint a webhelyek felkeresése. Soha ne elégedjen meg az elsővel, anélkül, hogy megnézné, mit kínálhat a többi vállalat.
Hacsak nem feltétlenül szükséges, kerülje a nagyméretű fájlokat, például fényképeket a mobil marketing üzenetében. Amikor linket tartalmaz az üzenete, ügyeljen arra, hogy URL -rövidítőt használjon. Ezek a lépések segítenek abban, hogy üzenete rövid és tömör legyen, ami nagymértékben csökkenti a betöltési időt, és segít fenntartani az ügyfelek érdeklődését.
A mobilhirdetéseknek erősebb cselekvésre van szükségük, mint a hagyományos hirdetéseknek, ezért győződjön meg arról, hogy jártas az ilyen típusú anyagok biztosításában. Egy tucat felkiáltójel és néhány olyan szó, mint a "muszáj" és a "most", nem fogja csökkenteni. Olyan fogalmazást kell kitalálnia, amely csak egy -két rövid mondattal fogja meggyőzni az embereket.
A tiszta etikett miatt tartózkodjon attól, hogy vasárnap vagy késő este üzeneteket küldjön ügyfeleinek. És bár az időzónák eltérőek, ügyeljen arra, hogy soha ne küldjön üzeneteket, amikor éjszaka van. Csak várjon délig, hogy biztonságban legyen, és mindig kerülje a vasárnapot és a szombatot is, ha tudja.
A gondolkodásnak teljesen meg kell változnia a mobilmarketing esetében, ha reméli, hogy sikeres lesz, mert valójában már nem egy-egy ügyfél-ügyfél kapcsolat áll fenn. Most olyan emberekkel van dolga, akik nyilvánosan böngészik a mobileszközeiket. Ez azt jelenti, hogy meg kell tanítania az agyát arra, hogy elfoglalt emberként gondolkodjon, és mi fogja felkelteni a figyelmét.
Összefoglalva: rengeteg kulcsfontosságú információ volt a mobilmarketinggel kapcsolatban, amint azt a cikk elején ígértük. Feltétlenül vegye figyelembe az említett javaslatok közül néhányat, és azt fogja tapasztalni, hogy megvannak az eszközei a jelenlegi marketingtevékenység nagymértékű kibővítéséhez vagy a jelenlegi megerősítéséhez.