Tablet akciók

Tablet Akciók

Tablet Akciók

Cikk: Marketingsiker és hogyan érheti el

2021. december 03. - Tablet Olcsón

Cikk: Marketingsiker és hogyan érheti el

Az élet nem csak az anyagi javakról szól, de ettől még nem akarjuk őket kevésbé. Ha extra pénzt szeretne keresni, hogy megvásárolhassa azokat a dolgokat, amelyekre mindig is vágyott, a cikkmarketing elsajátítása segíthet egy nagyon sikeres internetes üzlet kialakításában. Ebben a cikkben áttekintjük a legjobb tippeket.

Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy a keresések során megtalálják cikkét, ne essen abba a hibába, hogy egynél több helyen közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel hivatkozik rá. Ennek az az oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módja a keresésekben az egyetlen oldalra mutató hivatkozások számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen gyűlnek össze ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredmények.

Blogja internetes marketingjének nagyszerű módja, ha cikkeket küld be más webhelyekre a "nom de plume" néven. Ennek kettős a jelentősége: először is építeni fogja a hírnevét, mint a szakterülete szakértője. Másodszor, ha az olvasók rajongói lesznek cikkeinek egy webhelyen, akkor végül átvándorolnak a blogjára, hogy többet olvashassanak tartalmaiból.

Ne írjon blogbejegyzést, majd menjen el. Néha a bejegyzések megjegyzéseiben megtörtént beszélgetések több pénzt kereshetnek, mint a fő tartalma. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan webhelyre, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat épít, és visszatér a látogatókhoz.

Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden cikkének végén. Ez egy kis háttér-információt ad az olvasónak a cikk szerzőjéről, hol találhat több cikket ugyanattól az írótól, milyen projekteken dolgozik, és néha tartalmaz egy képet is.

Ha ötleteket szeretne gyűjteni saját cikk-marketing erőfeszítéseihez, tekintse át a címtárak "legnézettebb" kategóriájában megjelenő cikkeket. Hogyan szerveződnek? Milyen a hangszínük? Mennyire formális vagy informális a nyelvük? Példa erre egy hatékony oktatóeszköz, és a választott cikkkönyvtár legnézettebb cikkei nagyon sikeres tanulmányozási példák.

Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze a cikkek helyesírását, majd olvassa el őket saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van írva, és a megfelelő szavakat használta. A helyesírás-ellenőrzők nem tudják, milyen szóra gondolt. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, bár tökéletesen van írva. Ellenőrizze a nyelvtant. Ha ön nem nyelvész, használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.

Marketingcikkei írásának kiszervezése. Az outsourcing sok időt takaríthat meg. Manapság rengeteg online tartalomíró cég közül választhat, és sokan nem kérnek túl sokat egy jó minőségű, 700 szavas cikkért. Ha úgy tetszik, alkalmazhat egy szabadúszó írót közvetlenül, viszonylag olcsó áron.

Győződjön meg arról, hogy a cikk illeszkedik a cikkhez megadott címhez. Semmi sem frusztrálóbb az ügyfelek számára, mint amikor információkat keres, és olyan oldalra jut, amelynek semmi köze ahhoz, amire szüksége van. Legyen minden releváns, és ügyfelei elégedettek maradnak.

Használja ki a szerzői mezőt, amely a címtárban a cikke után található. Szánjon időt arra, hogy jó, rövid életrajzot írjon magáról, és feltétlenül csatoljon egy linket a webhelyére, hogy az olvasók rákattinthassanak. Használja ezt a mezőt "cselekvésre ösztönzésként", hogy a címtárakból nagyobb forgalmat irányítson webhelyére.

Ha keményen dolgozik az életében, biztosan megérdemel néhány dolgot, amit szeretne, ahelyett, hogy csak azt kapná, amire szüksége van. Ha követi az itt található tippeket, elkezdheti kiegészíteni bevételét, és nagyszerű pénzt keresni a cikkmarketing használatával a forgalom növelésére és a termékek online értékesítésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://tabletakciok.blog.hu/api/trackback/id/tr9116772412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása